Jom buat Online Business dengan Alpha Lipid

Monday, March 04, 2013

Mulakan online business anda dengan Alpha Lipid.. Kenapa Alpha Lipid?
Untuk memulakan sesuatu perniagaan, kite perlu & patut tahu latar belakang company tersebut..
Antara ciri-ciri yg perlu ada ialah:-

1) Company kukuh!! Jualan cecah 40 juta u ollllssss..x kukuh lagi ke?

2) Porduk unik + dipatenkan = takde sape boleh ciplak atau tiru
Apa itu paten?
Paten adalah hak eksklusif yang diberikan terhadap suatu rekacipta, sama ada suatu produk ataupun proses untuk menghasilkan cara baru bagi membuat sesautu, ataupun untuk penyelesaian teknikal terhadap sesuatu masalah.

Paten memberi hak kepada pemilik memegang ,memindah dan memberi lesen bagi pengeluaran dan penjualan sesuatu produk.

"Untuk mendapatkan pemberian paten, sesuatu rekacipta hendaklah baru yang bermaksud sesautu rekacipta itu masih belum dizahirkan kepada awam di mana-mana di dunia ini"

Tahukah anda bahawa produk Alpha Lipid Lifeline keluaran NZ New Image sdn bhd telah berjaya dipatenkan sepenuhnya (Notis Pemberitahuan Umum pada 7 Januari 2011, Jumaat – Utusan Malaysia) sebagai pengeluar kolostrum gred terbaik (gred 10) yang terbesar di dunia, kejayaan ini sangat baik dari banyak sudut seperti hak eksklusif paten, pemasaran dan R&D mutu kualiti Alpha Lipid Lifeline sendiri.


3) High Repeat Order.Yes..Permintaan yg tinggi setiap hari..Produk berkualiti & Terbukti dengan puluhan ribu testimonial..Dlm business yg penting kena ade repeat order.kalau takde repeat order, produk tak laku, mmg lingkup la business..Lg mudah sekarang semua online business je..


Gambar dari Google

4) Bile produk da paten, kite conquer 85% pengeluaran colustrum dunia.. Kite supply 1 dunia ok..See, how big our business grow? 1 dunia ok..bukan 1 negara..


Gambar dari Google


5) Real business = Real Money


 6) Paling penting...MODAL RENDAH je U Ollsss... Cume jadi ahli Rm60 utk seumur hidup then boleh start your online business Alpha Lipid..


Kepada yang berminat untuk mencuba "tengok-tengok" business plan Alpha Lipid ini, boleh hubungi saya untuk datang Alpha Lipid Business Preview..tempat percuma..boleh bawak family, adik beradik,kawan2 seramai mungkin..yang best skali u oll akan mendapat special training & coaching dari leader2 yang da berjaya...

Kesempatan yang kecil seringkali permulaan kepada usaha yang besar.Online business bukan sesuatu yg mustahil.Jangan bertangguh lagi.Sms/Whatsapp: 0197837048 (Aween)


Loves, 

0 comments:

Post a Comment